Laga ny header?

En sak som var mitt nyårslöfte med denna blogg var att jag ska försöka att inte ladda upp telefonbilder här utan faktiskt fota med systemkameran och få lite skarpare bilder.

Förut tyckte jag att det var lättare att blogga via telefonen, men inte tar det så mycket längre via datorn heller.

Sen skulle jag vilja ha en finare header, men vet ärligt sagt inte hur jag ska göra.

Ni kunniga på headers, hur gör man om man vill laga ett bildkollage upptill istället för en bild?

 

 

2 thoughts on “Laga ny header?

  1. Charlotta

    Picmonkey.com! Använder jag alltid till alla sorts bildcollage, banners och heders. Det finns tuturials hur man gör men det är rätt enkelt ändå 😊

    Svara

Kommentera

