Vad finns i din väska?

På Fina Christinas blogg hittade jag ett blogginlägg som jag tänkte skriva om. Närmare bestämt, vad finns i din väska?

Här kommer min väska och dess innehåll.

DSC_0956

En brun sliten väska, som har funnits i min ägo i många år.

Den innehåller häfte, pennor, salva (bassalva och hydrocortison), handsprit (inte för att desinficera händerna utan för att dämpa kliandet när det väl börjar klia-funkar väldigt bra men svider nåt fruktansvärt), hårband kan man alltid behöva, två olika te sorter (favoriten den vita förpackningen -vitt te med jordgubbsarom. Finns på ekosoppi å M-market i Nykaabi), tuggummin, börsen och medicinväskan.

DSC_0958

DSC_0959

Min medicinväska innehåller 2 epipen (adrenalinpennor), cortisontabletter, antihistamin, ventoline och panadol.

Sen finns där alltid gamla ihopskrynklade inköpslistor, kalsonger, t-pajtor och byxor åt killarna mina.

Det var min väska.

Vad har du i din?

Kommentera här under om du skriver ett inlägg om det 🙂

One thought on “Vad finns i din väska?

Kommentera

