Amalia kväll

Veckan före jul var jag inbjuden till en kväll på butiken Amalia i Nykarleby.

Hittade flera fina saker jag gärna skulle vilja ha i vårt hem.

DSC_0819

DSC_0820

Alltid velat ha en ljusslinga.

Den här är fin, men väldigt julig och jag vill gärna ha fram min året runt.

DSC_0821

En postlåda enbart för alla fina julkort man får skulle vara fint, men känns ju lite onödigt med att bara ha den framme i december typ.

DSC_0822

En av dessa förpackningar fick faktiskt följa med hem, kändes lite bättre åt min inte så fulla börs när vi gäster fick -20% på hela köpet. 

Denna blev det, storgillar färgkombinationen.

Tycker dock att de rosa bollarna skär sig lite med vår röda, juliga gardin. Men gardinen lär jag ju ändå byta ut snart.

DSC_0018

Före vi for hem fick vi alla även två presenter med oss hem, här ovanför ser ni en fin lingonris krans.

Och nedanför en choklad ros, som ser så god och smarrig ut.

DSC_0835

Tack Mimmi för en trevlig kväll!

 

Kommentera

