När man vet att man har hittat rätt

Vilken känsla och lycka när man vet att man har hittat rätt. 

Rätt man alltså. Blivande man. 

Visste redan från början att det var du jag ville gifta mej med, skaffa barn med, bygga hus med och leva livet med. 

Var helt säker redan då för snart 6 år sen, visste det redan då. 

Tänk om jag skulle ha vetat allra första gången jag träffade dej för 11 år sen, att det skulle bli du & jag en dag, bara några år senare. 

Allt har en mening, helt klart. 

Såå glad att du kom in i mitt liv just då igen, hösten 2009. 

Vill inte ens tänka hur mitt liv skulle ha sett ut idag annars. 

Vill aldrig aldrig vara utan dej. 

Älskar dej R ❤️ av hela mitt hjärta. 

One thought on “När man vet att man har hittat rätt

Kommentera

