Sommarlistan

Här kommer min sommarlista.

Mina planer inför sommaren: Njuta av sommaren (och förhoppningsvis en ihållande värme så småningom), ställa till bröllop och gifta mej, jobba med Forever och ha produktdemon, umgås med min familj, äta gott ur trädgården etc.

Bästa sommarstället: Mammas och pappas villa (sommarstuga) vid Larshäll, en mera fridfull plats finns inte.

Favoritsommarblomman: Oj, det finns så många att välja mellan. Förgätmigej, mossippa och akleja som växer i min trädgård tycker jag är lite extra söta och fina. Små söta violer som ploppar upp överallt i trädgården är ljuvliga, finaste ogräset. Vägrar dra bort dem, fast dom växer på nåt mindre passligt ställe.

Här badar jag helst: Ute i havet på sandbotten, men inte där jag inte bottnar. Skräck för djupt vatten och äckligt stora stenar under vattnet.

Hur länge ska du vara ledig? Förhoppningsvis länge till.

Vad ser du mest fram emot? Vårt bröllop såklart 😉

Vad kommer du att köpa inför semestern? Eftersom jag har ”semester” (haha!) hela tiden så ids jag nu int svara på den frågan. Men åtminstone så borde jag (vi) köpa en ring till bröllopet och sen lite smycken som jag vill bära på bröllopsdagen.

Det här lyssnar jag på i sommar: Barnens skratt. 🙂

See u again och Lean On är två av favoriterna som jag ofta lyssnar på nu.

Favoritsommardoft: Då e doftar friskt efter en regnskur och solen håller på å kommer fram igen. 

Den ultimata sommardagen: Vara ute med barnen och leka å bada, äta ute, ha picknick, plocka massor med gott ur trädgårdslandet, bara sitta på trappan senare på kvällen och njuta. 

Kommentera

