Min allra första egna demo

Ikväll hade jag min allra första, egna aloe vera demo. 

Här hemma, 4 gäster och några barn. 

Nervös före, och denna dag har int alls blivit som den skulle bli. 

1/2 h före Forever demon skulle börja spillde lillebror ut 1 l mjölk över köksbordet.. Jee, bara att torka upp. 

Hade tänkt läsa på om min presentation idag, men det blidde till inget heller. 

Tänkte redan före att jag är helt ur balans och kommer int att minnas nånting men det gick bättre än väntat och nöjd är jag. 

Tacksam för att gästerna och vännerna var här och att jag fick öva för dem. 

Nervös i början men sen släppte allt och jag gillade det jag gjorde. 

Ser framemot nästa demo faktiskt, som redan är nu på torsdag. 

  

#oberoende återförsäljare för Forever Living Products 

Kommentera

