Trevlig post

Idag kom äntligen mitt startpaket från Forever. 

Samma känsla som när man får hämta mammalådan från posten, en stor å tung låda som innehåller en massa härliga saker. 

   
   

Förlåt för suddiga å dåliga mobilbilder. Men idag i min å lillebrors iver att öppna lådan så hann vi inte tänka nå längre än att jag fotar snabbt med telefon. 

För lillebror han var lika ivrig att öppna lådan. 

Så länge jag plockade upp alla produkter i hyllan körde han med lådan över golvet å plockade lego å pussel i den. 

Ikväll har jag plockat ihop beställningarna å gjort lite pappersarbete, roligt sådant. 

Så nu är hyllan rätt så tom å jag borde beställa hem mera. 

Men snart, bara vi alla är friska nästa vecka blir det två demon, varav en här hemma hos oss. 

Är så taggad inför detta, återförsäljare för Forever. 

Aloe vera dryckerna står i kylen, imorgonbitti blir det en kall, god å nyttig shot. 

2 thoughts on “Trevlig post

Kommentera

