Forever återförsäljare 

Hela wordpress appen har tydligen ändrat utseende sen jag sist var in på min blogg. 

Inga inlägg skrivna sen nån månad tebax, inget att skylla på förutom tidsbrist så lika bra att skippa den biten. 

Sen sist.. Sjuka har barnen varit några gånger till, tror vi har testat på det mesta denna vinter. 

Njutit av vårvädret i helgen, längtar efter mera sånt. 

Ogillar detta slask, takatalvi är aldrig bra. 

Men vetskapen om att vi har de bästa årstiderna framför gör ju det lättare att orka. 

Påskhelgen gick snabbt, hann med en hel del..såsom kalas med familjen å påskmiddag med en del av släkten. 

En intressant Forever presentation hann jag åxå med. 

Vilket har bidragit till att jag ska bli återförsäljare för Forever Living. Jejj!!

 

  

Ser såå mycket framemot att testa deras produkter å framförallt fortsätta att dricka aloe vera gelén (en av sorterna ser ni här ovanför) som är en av Forever favoriterna.

Nu ska jag ta natt mellan mina två sovande killar. 

Sov gott! 

Kommentera

