Vardagsrådd

Många som har bloggat om detta ämne den senaste tiden å även jag måste skriva några rader om det.

Tycker att det är så synd att det har blivit såhär, att man måste ha dåligt samvete lr skämmas om man får objudna gäster å inte har hemmet i tipp topp skick.
Lr är det bara jag som känner så?
Stressande känsla.

Jag har tyvärr fått höra ”vad ni har det råddigt” av en som kom å hälsade på en gång.
Å då var det mest några saker, som barnen hade dragit fram, å lämnat på vardagsrumsgolvet.
Som om dom inte skulle få göra det när nån kommer hit?
Nää, blir så led sånthär, att känna såhär.
Att nån annan ska få mej att känna såhär.
Usch, från å med nu tänker jag inte skämmas mera å den som kommer hit å vågar öppna munnen så lär nog få ett fint svar tebax.

Här nedan skall jag bidra med lite vardagsrådd från vårt kära hem.

IMG_2248.JPG

IMG_2247.JPG

IMG_2249.JPG

IMG_2349.JPG

Kommentera

