Hälsostegen

Hälsostegen lider snart mot sitt slut, i morgon är sista dagen man kan registrera sina steg.
Målet är 300 000 steg på 30 dagar (1-30.10), gärna hälsofrämjande 10 000 steg/dag.

Mitt mål har varit desamma å gärna fler än 10 000/dag.
Nu jyst ser min Hälsosteg sida ut såhär:

IMG_1633.PNG

IMG_1634.PNG

6 sämre dagar där jag tyvärr inte har uppnått mitt mål.
Men nog är jag nöjd ändå.
Dagens steg ligger nu jyst på 14882 steg.

Ska bli skönt att inte behöva räkna steg varje dag å måste ut å motionera precis varje dag för att få ihop stegen.
Visst är det bra att man rör på sig, men det behöver ju inte bli sådär kontrollerat.
Men rolig utmaning under en tid iaf.

Kommentera

