Bilorientering ikväll :)

Trött å klockan är inte ens 10.
Hur sjutton skall jag orka ända till ikväll? Slipper å sova först tidigaste 23 tiden..gäsp!
Lillebror har sovit dåligt i natt å steg upp strax före 7.
Sådär är det när man är ovan med sånt. Tacka vet jag barn som sover på nätterna å längre än 7 på morgonen 🙂

En efterlängtad Bilorientering ska jag å sambon på ikväll, egentid.
Mommo å moffa tar hand om barnen.
Första ggn nån annan än jag lagar lillebror å sova.
Blir en första kväll att somna utan amning.

När har ni låtit nån annan natta barnet/barnen, hur gamla var de då?

Storebror minns jag inte exakt, men minns att han sov över vid mommos ensam första ggn då lillebror kom till världen, strax före hans 2 årsdag.
Lillebror är ju nu 1 år 5 mån.
Tur att det är mommo å moffa som sköter dem ikväll, för lb är så fäst vid mommo å så trygg med henne.
Hon tog hand om dem i somras när jag jobbade å hade inga problem att få han att sova dagspassen.
Väldigt omställningsbar kille 🙂

Bilorienteringen då, sist jag tävlade var för 2 år sen då jag väntade lillebror å mådde skit dåligt å var hungrig konstant.
Minns att jag hade med mej färdigbredda bröd med mej vart jag än for, t.om. på Bilorienteringen.
Huua, att må sådär dåligt. Ännu, 2 år!! efter, å jag mår dåligt å får kväljningar av vissa saker.
Ex. häromdagen åt jag mandarin å fick flashbacks från hösten 2012 å fick kväljningar igen.

Edit, Kom hem med en sånhär:

IMG_1367.PNG

Kommentera

