Allergier..

Så var denna tisdag nästan slut.
Kallt har det varit ute, vi har mest varit här inne å råddat idag,
Dagklubben för storebror å besök hos D&M sålänge för lillebror å mej.

Ikväll har jag haft en värre allergisk reaktion, mot äpple tror jag.
Suck, ibland går det, andra gånger inte alls.
Även lillebror såg jag reaktioner på efter att han gnagade på äppel.
Han har haft röda utslag runt munnen flera ggr, anat att äppel är orsaken men inte varit säker.

Slängde ihop en dubbelsats av havrebrödet strax före pojkarna skulle i säng.
Tog nyss det ur ugnen så bara lilleman får färdigt ammat så ska jag njuta av det.

Närmare 5000 steg visade stegmätaren ikväll, då jag började gå å jogga här inne. Så nu är jag uppe i 9960 så visst blir det över 10 000 idag å 🙂
Vem har sagt att man inte kan få en massa steg inomhus?!
Svettigt blev det minsann åxå.

Kommentera

