Trött, trött å trött..

Lördagkväll, barnen sover och här sitter två trötta! föräldrar.
Så längesen jag har orkat sitta uppe och titta på tv exempel.
Vill helst bara sova.
Intressant liv, lr va 🙂
Nåjaa, det skall väl vara såhär att vara förälder.
Fast nu kan jag ju inte skylla på att jag inte får sova på nätterna, så vad min trötthet beror på vet jag inte.

Inledde mitt motions springas idag igen, haft några veckors uppehåll pga en seg och långdragen förkylning.
Men nu hoppas jag att får vara frisk så att jag kan fortsätta motionera.
Anmält mej till rosa loppet nästa söndag, ett 5 km’s lopp utan tidtagning, alla pengar går rakt till bröstcancerforskningen.
Mitt mål är att försöka springa så mycket som möjligt, men med denna ofrivilliga paus kan det nog hända jag hamnar att gå mera än vad jag hade tänkt.

Det om det, nu ska jag halvsova i soffan en stund.
Sen förflytta mej till sängen och krypa ner mellan mina tre killar ❤

Kommentera

