brakfrukost

Brödet är slut i frysen, igen.. Jag är snål på mjukt bröd, det är morgon och lördag.

Slänger snabbt ihop ingredienser till snabba majsscones med hallon i, 12 minuter i ugnen och äntligen får jag njuta av nybakat och mjukt bröd.

En riktig brakfrukost blev det, lördags morgonen till ära.

Har bloggat på papper.fi den senaste tiden, men nu strular den sidan ofta och jag slipper i nuläget inte in på min blogg.

Skulle ju gärna flytta alla inlägg hit.. Hoppas jag skall trivas på denna sida och få lite mera blogginspiration.

Det är nog oftast tiden till att blogga som fattas. Men så skall det väl vara då man är tvåbarnsmamma och tusen järn i elden. 🙂

IMG_0814.JPG

Kommentera

